انجمن تیراندازی IRBFA با همراهی سداداسپورت برگزار نمودند

مسابقه بنچ رست بادی 50 متر – جام سردار صلح

این دوره مسابقات با سیبل استاندارد 50 متر WRABF در باشگاه تیراندازی مهر اسپورت در تاریخ 24 مرداد 1399 ساعت 10 صبح با ضوابط زیر و رعایت اصول بهداشتی کرونا برگزار گردید

. شرایط و ضوابط ثبت نام به شرح زیر میباشد:

1- جهت حفظ سلامت و حقوق فردی شرکت کنندگان، رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا علی الخصوص استفاده از ماسک – کاور اختصاصی روی میز- برای شرکت کننده از بدو ورود به باشگاه تا زمان خروج چه در حین مسابقه و چه در محوطه باشگاه و همراه داشتن اسپری ضد عفونی کننده الزامیست و در صورت عدم رعایت موارد مذکور از حضور تیرانداز در مجموعه جلوگیری خواهد شد و برگزار کننده این حق را دارد تا در صورت نقض موارد مذکور در هر مقطع از زمان برگزاری مسابقه نسبت به اخراج تیرانداز از باشگاه اقدام نماید.

2- برگزاری مسابقه در تاریخ مذکور منوط به باز بودن باشگاه میباشد و در صورت هرگونه ابلاغیه وزارت ورزش در خصوص محدودیتهای فعالیت اماکن ورزشی در خصوص بیماری کرونا، تاریخ مسابقه به تعویق خواهد افتاد که این امر از طریق همین سایت و کانال انجمن اطلاع رسانی خواهد شد.

3- قوانین عمومی و امتیاز دهی برگزاری مسابقه مطابق قوانین WRABF خواهد بود. تیراندازان اجازه استفاده از کپسول غیر استاندارد را در تفنگ خود ندارند – شارژ کپسول تفنگ در حین مسابقه با رعایت ضوابط ایمنی اعلام شده بلامانع است – وزن تفنگ محدودیت ندارد – استفاده از رست یک تکه بلامانع است.

4- با توجه به شیوع بیماری کرونا با عرض پوزش از علاقمندان، از پذیرش همراه و مهمان در روز برگزاری مسابقه معذوریم – در روز برگزاری مسابقه صرفا به شرکت کنندگان و تیم اجرایی اجازه حضور در باشگاه داده خواهد شد.

5- روز پنجشنبه 23 مرداد 99 از ساعت 12 به بعد ثبت نام کنندگان میتوانند از باشگاه بصورت رایگان جهت تمرین استفاده نمایند.

6- وعده نهار در روزه مسابقه برای شرکت کنندگان محترم سرو خواهد شد.

نتایج و نفرات برتر این مسابقه به شرح زیر میباشد